Roppongi Eindejaarswinactie

Roppongi Eindejaarswinactie

Een Eindejaarswinactie om dit rare jaar met een knal af te sluiten en om vol vertrouwen 2021 in te gaan. Maar ook om een paar van mijn webshop favorieten in het zonnetje te zetten. Ik ben namelijk gaan shoppen bij Beau Accessoires, Madame la Poule, Opa en An en Spiffy Active en heb hun cadeautjes gekoppeld aan Roppongi. Samen met een uniek cadeau van Happlify, het feelgood platform waar ik regelmatig voor blog, is het een top pakket geworden t.w.v. meer dan € 100,00.

WAT KUN JE WINNEN?

Rozenkwarts van Beau Accessoires
Melany is de trotse eigenaresse van Beau Accessoires een webshop die ze al sinds 2015 met veel liefde runt. Ze verkoopt sieraden van natuursteen, edelsteen en swarovski die je een gevoel van zelfvertrouwen geven, zodat je de wereld kunt veroveren. Naast al dit moois, zelf gemaakt, vind je er ook kristallen, voor in je broekzak, tas of voor je sacred space. Kristallen geven je rust, liefde voor jezelf, of balans. De rozenkwarts die ik uitzocht brengt harmonie, nodigt liefde uit en stimuleert openheid, creativiteit en fantasie. Een liefdevol cadeau dus.

Ik doe daar een pakje Hibi XL sandalwood bij. Deze twee producten bij elkaar stralen rust en kalmte uit en dat kan je misschien wel gebruiken deze periode!

Rozenkwarts Beau Accessoires

Lepels van Madame la Poule
Sonia is de drijvende kracht achter Madame la Poule, de kleurrijke webshop waarin ze haar passie voor interieur, post, papier en illustraties kwijt kan. Ze heeft veel mooie merken in haar webshop, waarvan de spullen van Rice meteen in het oog springen. Zo ook de mooie sakura lepeltjes die ik bij haar uitzocht, die passen perfect in dit cadeau pakket.

Na gebruik was je ze met de hand, dan blijven ze het allermooist vind ik, en droog je ze met zo’n fijne theedoek van Nawrap. Die doe ik je cadeau.

Lepels Madame la Poule


Ginko deurknop van Opa en An
Pascalle is nog zo’n lieve, gewaardeerde webshop collega die ik inmiddels al een paar jaar ken. In 2016 liet ze haar droom in vervulling gaan en opende ze haar stenen winkel op de Voorstraat in Dordrecht. De producten die je bij Opa en An vindt zijn voornamelijk gemaakt door Nederlandse ontwerpers die, net als Pascalle, vol liefde en passie bezig zijn met hun vak. De Ginko deurknop, handgemaakt in India, is hier een mooi voorbeeld van. En het fijne is dat we meteen de lokale gemeenschap steunen waar hij gemaakt is.

Het Ivy bordje uit de Flora Japonica collectie past perfect bij het mooie bordje met ginko blaadjes, die krijg je van mij.

Ginko deurknop Opa en An

Hoofdband Snug van Spiffy Active
Wendy, het ene lid van het Spiffy Active Wear duo, is ook een groot fan van Japan. Dat maakt haar natuurlijk meteen een zeer gewaardeerde collega! Samen met zus Mara is ze Spiffy Active Wear begonnen. Deze sportievelingen die het liefst aan fitness, hardlopen, yoga en hiken doen konden geen geschikte sportkleding in de juiste maat vinden. Dus ontwierpen ze een sportieve kledinglijn die perfect zit en ook nog eens duurzaam gemaakt is! Probeer om te beginnen de fijne hoofdband maar eens, die beschermt je oren bij het buiten bewegen.

Ben je klaar met je sportieve bezigheden, dan is het tijd om te relaxen! Kruip lekker op de bank met dit prachtige boek “Sweat Bean Paste” een mooi, liefdevol verhaal. Een van mijn favoriete Japanse boeken, dus die geef ik jou.

Hoofdband Spiffy Active

Digital Detox van Happlify
En, last but not least, ben ik bijzonder blij dat ik je namens Mariko van Happlify de “Digitale Detox” cadeau mag doen. Zij is al is 20+ jaar werkzaam in de wereld van branding en marketing en heeft social media zien komen en gaan. Op 14 november 2018 was Mariko persoonlijk 'klaar' met Facebook en Twitter. Binnen een week wiste ze acht jaar lief en leed, inclusief alle foto's van haar digitaal sociaal zichtbare leven. En omdat ze zelf dol enthousiast was over de rust in haar hoofd heeft ze de “Digitale Detox” ontwikkelt. Je creëert er niet alleen rust, maar ook meer creativiteit en geluksmomentjes mee.

52 weken krijg je een tot in de puntjes verzorgde weekmail met daarin een onderwerp helder uitgelegd, voorbeelden, handige printables, video's en praktische tips die je meteen toe kunt passen en weinig tijd kosten. Da’s dus een heel jaar lang een cadeautje in je mailbox. Ik maak er trouwens zelf ook dankbaar gebruik van en ik zeg je: digitale rust gegarandeerd!

Happlify Digital Detox

HOE DOE JE MEE?

Wil je dit pakket graag winnen, vul dan het onderstaande formulier in. Je mag ons allemaal volgen op Instagram, maar dat hoeft absoluut niet om kans te maken! Madame la Poule, Opa en An, Beau Accessoires, Spiffy Active Wear en Happlify zullen je wel heel dankbaar zijn!

Deze actie loopt van 23 december 2020 t/m 6 januari 2021. De voorwaarden lees je onder het formulier.

WINACTIE VOORWAARDEN

  • deze winactie loopt van 23 december t/m 6 januari
  • iedereen mag meedoen aan de winactie door één keer het formulier in te vullen (meerdere keren heeft geen zin)
  • door bovenstaand formulier in te vullen maak je kans op de op deze pagina genoemde prijzen, die zijn niet inwisselbaar
  • na 6 januari loot ik de winnaar en die maak ik bekend in de Instagram Stories en in de nieuwsbrief van Roppongi 
  • ik neem ook persoonlijk contact op met de winnaar via e-mail
  • de winnaar heeft dan 24 uur om haar of zijn prijs te claimen
  • Roppongi en Happlify gebruiken de gegevens die je op dit formulier verstrekt om contact met jou op te nemen en om updates en marketing aan te bieden. Door je e-mailadres hier in te vullen en aan ons te versturen, stem je ermee in dat wij je gegevens mogen verwerken in overeenstemming met onze privacy disclaimer. Je kunt op elk moment uitschrijven door middel van een duidelijke 'schrijf je uit'-link in de footer van onze nieuwsbrieven, of door contact met ons op te nemen via info@roppongi.nl, of info@happlify.nl. We behandelen je gegevens met respect en gebruiken ze alleen voor onze eigen doeleinden. No spam!
  • deze promotie wordt niet gesponsord, onderschreven, georganiseerd of geassocieerd met Instagram en/of andere sociale media welke zijn gebruikt bij deze winactie